Nu vreau succesul in cariera! Vreau mantuirea sufletelor!

luni, 18 ianuarie 2016

Noi începuturi

În ultimul timp am cam neglijat blogul...din lipsa timpului. Dar m-am hotarat sa imi reiau activitatea, cu noi provocari preluate din marea lume a blogurilor dar si cu provocari din viata de zi cu zi.
In acest nou an imi propun sa infrunt noile provocari ale vietii cu capul sus si hotarata sa le fac fata. Multe noi inceputuri se anunta in acest an pentru mine si familia mea, dar fiecare la timpul lui.
Vreau sa imi fac mai intai de toate mai mult timp pentru mine...in ultima vreme m-am cam neglijat, si nu-mi place asta. 
Imi propun pentru inceput sa scriu pe blog macar de 2-3 ori pe saptamana. Sper sa reusesc! Vreau sa particip la diverse provocari initiate pe blogurile pe care le citesc, cum ar fi Yarn Along, Jurnalul unei femei simple, Miercurea fara cuvinte si altele de genul.
Citeam zilele trecute pe blogul Ancai (pentru ca chiar daca nu am mai scris, de citit blogurile preferate nu am renuntat) despre cate provocari are de infruntat o mama. M-am regasit din plin...ca doar sunt mama de trei baieti mici. Citind randurile scrise de ea mi-am dat seama ca nu sunt singura careia ii este greu! Mai mult chiar, sunt alte mamici cu copii mai multi decat mine! Oricum, cuvintele ei m-au intarit si mi-au dat acest impuls de a relua activitatea pe blog. Chiar daca nu stiu cine mai citeste acest blog sau daca mai este sau nu citit. Dar nu renunt. Scriu pentru mine, daca nu pentru altii! :)

Niciun comentariu: